7 av 10 pilotbedrifter har nå gjennomgått en to dagers workshop hvor det ble jobbet med produkt, kundereise og markedskommunikasjon for egen bedrift. Tilbakemeldingene er gode og bedriftene melder om høy nytteverdi.
Modellen er også diskutert og avstemt med Nordnorsk Reiseliv og det har vært dialog også med Innovasjon Norge. Nå gjenstår det å sikre at segmenteringsmodellen blir implementert i det overordnede markedsarbeidet og idistribusjons- og salgstiltak.
De 10 pilotbedriftene er:
Lyngen Havfiske og Tursenter, Narvikfjellet, Fjellkysten, Visit Tromsø-regionen, Sorrisniva, Kirkeporten Camping, Hildreland, Boreal Yachting, Hamn i Senja og Målselv Fjellandsby.
Er du interessert i tilsvarende opplegg eller har spørsmål, ta kontakt med Agnete Ryeng (agnete@2469reiseliv.no / 922 61 436)
Mer om segmenteringsmodellen her